OGLAŠEVANJE: ADWORDS ALI SEO

Oglaševanje lahko definiramo kot plačana oblika tržnega komuniciranja, del tržno komunikacijskega spleta, ki je del marketinga. Pogosto za izraz oglaševanje uporabljamo tudi izraz reklama, vendar dober poznavalec ve, da reklama ni ravno posrečena sopomenka k besedi oglaševanje.

V našem primeru se izraz oglaševanje navezuje na cilj, kako neko spletno stran pripeljati na sam vrh oziroma še drugače rečeno, kako na neko spletno stran pripeljati več kupcev in posledično povečati prodajo …

Takemu oglaševanju bomo torej rekli spletno oglaševanje. Poznamo veliko vrst načinov spletnega oglaševanja, npr. Google AdWords oglaševanje, optimizacija spletnih strani ali krajše SEO, Facebook oglaševanje …

Google omrežje je najboljši in največji partner za pridobivanje relevantnega obiska. Če pa želimo naše spletno mesto izstreliti na prva mesta v iskalnikih in povečati obisk spletnega mesta, lahko izvedemo tudi optimizacijo spletne strani. Spletno mesto vam strokovnjaki optimizirajo na ključne besede, ki vam lahko prinesejo konkretne poslovne rezultate.

Facebook oglaševanje pa je tudi eden izmed najbolj ciljanih načinov spletnega oglaševanja, saj Facebook uporablja več kot milijarda uporabnikov po celem svetu.

V Sloveniji se s spletno optimizacijo ukvarja veliko podjetij. Med vodilnimi tovrstnimi podjetji je npr. podjetje SEOPRO, ki se 100 % ukvarja izključno z optimizacijo spletnih strani. Imajo že dolgoletne izkušnje, tudi v tujini, obenem pa nam nudijo 100 % garancijo. Poudarjajo, da je sledenje pri optimizaciji spletnih strani eden od najpomembnejših dejavnikov.

Tudi podjetje iMarketing je spletna agencija z bogatimi izkušnjami na tem področju. Njihova ekipa ima namreč dolgoletne izkušnje pri upravljanju spletnih oglaševalskih kampanj.

Podjetje deluje v skladu z Googlovimi politikami in dobrimi praksami ter Googlovim vodnikom za sodelovanje z neodvisnimi partnerji.

In kar je najbolj pomembno: vsa tovrstna podjetja imajo oseben pristop, ki seveda veliko šteje. Vsakega naročnika tako obravnavajo individualno, mu pri tem tudi prisluhnejo in svetujejo za njega najboljšo možno izbiro. So tudi izredno prilagodljivi in lahko delajo z manjšimi oglaševalskimi proračuni.

Vsako podjetje bi moralo vzpostaviti stik s tovrstnimi podjetji, če seveda želijo pridobiti velik krog strank oziroma kupcev, kar pa je verjetno cilj vsakega dobrega in uspešnega podjetnika.

 

 

 

Posted in Računalništvo