Veliko pakirate, skladiščite in odpremljate različne pošiljke blaga? Potem v zadnji fazi teh procesov zagotovo potrebujete lepilni trak, ki mora biti kakovosten. Tiskan lepilni trak po zelo ugodni ceni lahko dobite v spletnih trgovinah, ki se s tem ukvarjajo, morda tudi kje v fizični trgovini. Ko izbirate lepilni trak, morate biti pozorni na to, na kakšno podlago ga boste lepili, na temperaturo okolja, kje boste zalepljene izdelke skladiščili, kako težek je paket in podobno.
Lepilne trakove v osnovi ločimo po tem, iz kakšnega nosilnega materiala so narejeni. To je lahko folija ali papir. Vse pogosteje se uporablja tudi papirni lepilni trak, ki se aktivira šele, ko pride v stik z vodo. Gre za najbolj ekološko varianto zapiranja paketov, ima pa še nekatere druge prednosti, kot na primer to, da je odporen na svetlobo, lepi se tudi na prašne površine in kar je najboljše, reciklira se skupaj s kartonom.
Tiskan lepilni trak vam omogoča, da si omislite svoj lepilni trak, ki bo krasil vaše pakete. Gre za domiseln način, kako povečati promocijo svojega podjetja – kamorkoli bo paket prispel, bo, če bo opremljen s tiskanim lepilnim trakom, promocija za vas in vaše storitve. Na lepilni trak lahko natisnete logotip, slogan, spletni naslov … karkoli mislite, da bo povečalo zanimanje za vaše izdelke.
Katere so še prednosti, ki jih nudi tiskan lepilni trak? Poleg že izpostavljenega oglaševanja vaših storitev, nudi tudi posebna navodila kako z izdelkom ravnati (»krhko«, »stekleno« …), zagotavlja dodatno varnost, saj tiskanega traku ni mogoče neopazno odstraniti s paketa, ko prejemniki dobijo paket, takoj vedo, od kod prihaja, torej nudi identifikacijo, zmanjša stroške kartona, tiskan trak omogoča, da se izgubljene pošiljke hitreje najdejo in končno, ustvari dobro voljo, saj ljudje vidijo, da ste se za njihov paket res potrudili.
Tiskan lepilni trak je torej uporaben iz več razlogov in če se ukvarjate s prodajo lastnih izdelkov, bi ga skoraj zagotovo morali imeti.